Az elragadtatás, amelyet a C70 kiváltott, igazából nem csupán az autó kvalitásának köszönhető, hanem annak a ténynek is, hogy éppen ez volt az a kocsi, amelyet a közvélemény elvárt a biztonság területén hagyományosan vezető szerepet játszó svéd márkától.
Hiába sóvárogtak a vevőjelöltek, eltartott, mire a modell kiszállítása komolyabb mértékben megkezdődött. A Volvo ugyanis ezúttal nagyon magas gyártási követelményeket tűzött maga elé, ami megfelelő mértékben korlátozta a jórészt kézi munkára alapozott termelés kapacitását.
A bemutatás után egy évvel következett a nyitott változat, a vászontetős kabrió, amelynek leereszthető ablakai és motoros tetőmozgatása legalább olyan komfortot és az időjárás viszontagságai elleni védelmet kínáltak, mint egy fémtető. Ez az autó a C70 Convertibile nevet kapta. A nyitott kivitelt az észak-amerikai vásárlók igénye motiválta, akik a Volvo páratlan kvalitásait felmutató nyitott kocsit szerettek volna.
C70 Coupé
Gyártás: 1996 - 2002
Darabszám: 24395
2 ajtós coupé
Motor: soros 5-hengeres DOHC 1,984 - 2,435 cm³
Váltón: 5 seb. kézi 4- vagy 5 seb. automata
Tengelytáv: 266 cm



Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.